Rafel Monzó suma dos punts i el dobles
Jordi |
22-01-2006 22:32
Victòria meritòria i convincent del Vilanova C el Diumenge al pavelló de les Casernes contra LAteneu del Poble Nou barceloní per 4-1. Amb aquest els vilanovins sasseguren lobjectiu marcat de mantenir-se en la primera categoria provincial. Francesc Conde posava el 1-0 al guanyar en cinc sets a Gomez. Rafel Monzó pare per 3-0 sobre Calpe. Jordi Martinez no podia puntuar contra Oller, però el dobles començava a ser decissiu molt ben jugat per Conde/Monzó per 3-1. Rafel monzó sentenciava el partit sobre el base visitant per 3-1.
Els partits que queden de la lliga els podran afrontar amb tota tranquilitat, un equip que va a mès.
http://www.iservicesweb.com/gemmasv/entrada2.htm
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!