Anna Palou amb la medalla de plata del Campionat de Catalunya absolut
Marc Ortiz |
23-01-2006 10:26
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La vilanovina Anna Palou va aconseguir el segon lloc al Campionat de Catalunya absolut en pista coberta, disputat el passat diumenge a Vilafranca del Penedès. La saltadora de perxa garrafenca va superar en dues ocasions la seva millor marca que fins llavors era de 3 m 66 cm- i va aconseguir saltar 3m 70 i 3m 75cm. Aquesta darrera marca és la millor que es va veure a tot el campionat. El títol però sel va endur Marta Dot gràcies a un desempat tècnic: el darrer salt exitós el va fer un intent abans que la vilanovina.
Amb aquesta marca, a banda de la medalla, Anna Palou ha aconseguit classificar-se pel Campionat dEspanya absolut en pista coberta, que es disputarà el dissabte 25 de febrer a Sant Sebastià. La mínima per accedir-hi era 3m 70cm. Aquest diumenge, latleta que enguany ha fitxat per prestigiós club Chapín Xerez disputarà el Campionat de Catalunya en categoria promeses. I és que, tot i haver-se proclamat la segona millor saltadora de Catalunya en campionat absolut, Anna Palou, de 19 anys, encara té ledat de la categoria promesa.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!