BASQUET

Estrepitosa derrota de les júniors al Lleida.

UNIPREUS LLEIDA 67 – JFA 52

Un inici desastrós va marcar tot el partit. Les vilanovines van sortir a la magnífica pista de Barris Nord , sense la intensitat que es requeria per intentar guanyar al líder invicte.

La deixadesa en l’aspecte defensiu, tant en l’agressivitat com en la concentració va propiciar un joc fluid de les lleidatanes. Que amb un gran encert en el tir exterior i una gran facilitat en les penetracions, van trobar la cistella fàcilment. Es va arribar al final del 1er quart amb un marcador desfavorable 27 a 11.

En l’inici del segon quart, tot i la petita millora, el Samà no es trobava en el partit després del parcial tant sever del primer quart.

En aquest període ,l’encert de l’Unipreus va baixar a causa de les rotacions de la banqueta local, i d’aquesta manera, el Samà va marxar al descans amb la mateixa diferència que ja portaven en contra.

En la represa, l’intercanvi de cistelles alternades en petites ratxes, porta al marcador a il·luminar la màxima diferència del partit amb un 25-46.

És en aquest moment, on el JFA canvia de manera radical, i amb una defensa agressiva a tota la pista amb 2x1 constants, comença a capgirar el ritme del partit.

Tirs forçats del Lleida, el gran poder rebotejador, els ràpids contraatacs i una Carol convertida en la protagonista del partit, van donar ales a les vermelles.

Del minut 8 del tercer quart al minut 8 de l’últim, el JFA va escombrar de la pista al Lleida. Tot i així, el gran desgast físic i la qualitat de les lleidatanes, van frenar la remuntada i amb un 11-4 que va sentenciar el partit.

Ara és moment de la reflexió i sobreposar-se ja que la lliga acaba de començar.

Parcials: 1/ 27-11, 2/ 9-10, 3/ 13-10, 4/ 18-21

Punts: Este 1, Sandra 2, Berta 5, Carol 22, Miriam 2, Laura 14, Marta 6, Maria 0




Tercera derrota consecutiva

CADET FEMENÍ 57 – SAFA CLAROR “B” 66


Partit marcat per les alternances en el domini en el marcador al llarg dels tres primers quarts que, al final, va caure del costat de l’equip visitant, líder de la categoria.

Després del retard del SAFA en presentar-se en el terreny de joc, l’encontre va iniciar-se amb 15 minuts de retard. Aquest fet, va descentrar molt a l’equip local i es va veure reflectit en el primer parcial, 12 a 16. Amb un equip nou ple de concentració i ganes de remuntar el partit, el marcador es va anar ajustant fins al 26 – 27 del descans. En un bon inici després del tercer quart, l’equip del Samà va assolir una màxima diferència de 7 punts a favor, 40 a 33. En aquell moment, no va encistellar cap més punt i en 2 minuts va encaixar un parcial de 12 a 0. El marcador es va invertir i mostrava un preocupant 45 a 40. El físic i la lesió de Cristina (que esperem que es recuperi ràpidament), va decantar la balança cap al costat de l’equip barceloní deixant un 57 a 66.

Cal destacar la millora de l’equip en aquest últim partit que, tot i que el rival era el líder de la categoria, va plantar cara fins a l’últim moment.

Parcials: 12 – 16, 26 – 27 ( 14 – 11 ), 40 – 45 ( 14 – 19 ), 57 – 66 ( 17 – 21 )

C.E. Bàsquet Samà: Sílvia Ramos 4, Marta Figueras 1, Noelia Rodríguez, Eva Ortiz 16, Cèlia Jansà 5, Belén Adiego 7, Marta Arnal 4, Cristina Alba 2, Maria Naharro 14, Gala Mestres 4.




MINI FEMENÍ B 71 - SAFA CLAROR 50

Partit molt fred el que es va disputar al Poliesportiu del Garraf el dissabte: dia gris, diferència gran en el marcador i un ambient, en general, avorrit, tant a la pista com a les grades.

El mini femení B va començar bé, bona defensa, amb unes increibles ajudes i molt millor en aspecte de rebots que en altres partits. A més, els constants contraatacs per part de les samistes van fer que la diferència augmentés fins la fi del 3r quart. A partir d'aquell moment, poc més a destacar, excepte la falta d'actitud i ganes per part de les vilanovines, i l'increment d'ànims de l'equp rival, el Safa Claror. La gran diferència en el marcador que es portava en els 3 primers quarts va fer que es guanyes, finalment, i tot i baixar en tasques defensives, de 21 punts.

El marcador reflectia, doncs, un 71-50 a favor de les vilanovines.

Cal destacar la bona actuació de Judith Adiego, molt segura en aspectes defensius, i a Laia Torres i Mª del Mar Lluch en l'atac, amb 18 i 16 punts respectivament.



CB Opalo Cerdanyola 35 - PIMB 49

Bon partit dels nostres nanos malgrat no estar acostumats a jugar en
diumenge. Vam aprofitar molt bé les carències en el balanç defensiu
del rival per fer molts punts en contraatac. Tercera victòria ja de
la segona volta que esperem confirmin la línia ascendent que té
l'equip en aquests moments, en resultats.



A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local