Albert Soler Adrià Baltanàs
Jordi |
12-02-2006 21:11
El filial vilanoví cedeix el primer partit de lany i trenca una ratxa de quatre victòries seguides. Els del garraf segueixen sisens en la lluita per la cinquena plaça per salvar la categoria. Com el primer equip , han posat la derrota molt cara al Sant Cugat al pavelló de les Casernes. Finalment els del Vallès han guanyat per 2-4.
Començava Adrià Baltanàs amb un bon correctiu a Pau Mellado per 3-0. Galindo pels visitants guanyava a Carles Pina per 3-0. Altre cop pels visitants De las Cuevas sobre Albert Soler per 3-1. Però en el dobles Baltanàs/Soler igualaven amb un 3-0 sobre Galindo De las Cuevas. El partit sescaparia en els dos punts següents on Pau Mellado guanyava 3-1 amb molts problemes a Carles Pina i De Las Cuevas, el millor dels visitants per un ajustadíssim 3-2 a Adrià Baltanàs.
http://www.fctt.org/
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!