BASQUET

Tot i la derrota, el JFA dóna una bona imatge.

Plantilla del CFA del Basquet Samà

Plantilla del CFA del Basquet Samà

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

JFA 56 – La Salle Montcada 59

Després d’haver encadenat dues derrotes consecutives a les difícils pistes de l’Hispano i del GEIEG i amb la Laura donada de baixa de l’equip, el JFA necessitava refer-se davant La Salle Montcada.

El partit va començar amb un resultat prometedor de 8 a 2 gràcies a la major intensitat defensiva i millor poder rebotejador. Però en el minut 6, la Salle comença a capgirar el lluminós i ho aconsegueix finalment gràcies a un triple.

En el segon quart, es repeteix la mateixa dinàmica, millor inici de les samistes i remuntada de les visitants. Així es va arribar a la mitja part, amb un desaventatge de 6 punts, i amb vistes a una segona part que es preveia molt complicada, ja que les vermelles només van poder disposar de 6 jugadores en condicions per a poder afrontar el partit.

A la represa, la Salle amb dos triples va obrir escletxa i se’n van anar de 10 punts, però un cop més, el caràcter guanyador de l’equip va donar embrenzida per retallar distàncies gràcies a l’equilibri en el joc interior i exterior.

A l’inici del darrer quart un 7 a 2 favorable, posava 3 punts amunt a les samistes i donava esperances de victòria. Però el cansament acumulat per jugar amb només sis jugadores i per les cel·lebracions del Carnaval, va fer que les visitants es possissin per davant i s’entres als últims 50 segons amb una desventatge de 7 punts. Les vilanovines van lluitar el partit fins a l´ultim segon.

Cal destacar, la gran actitut, tant de les jugadores de camp com de la banqueta, sobresortint Maria amb 22 punts. D’aquesta manera, tot i encaixar la derrota, les samistes van poder seguir cel·lebrant les festes amb un bon sabor de boca, gràcies al treball realitzat per cadascuna d’elles.

Esperem per aquestes setmanes les recuperacions complertes de Meri, Berta I acrol.

Parcials: 1/ 12-14, 2/ 10-14, 3/ 16-12, 4/ 18-19

Punts: Este 6, Lara 6, Sandra 8, Miriam 4, Marta 10, Maria 22


CB RIBES 51 - JÚNIOR MASCULÍ 65

Per altra banda el júnior masculí aconsegueix una bona victòria contra el BASQUET RIBES "B". El Samà va jugar un derbi ajustat que va superar aviat per arribar a un 51-65.




CADET FEMENÍ – DRAF GRAMANET “B”, 33 – 41

L’Equip es retroba amb la línia ascendent

Tot i que el passat dissabte, el cadet femení del Samà va perdre el partit corresponent a la setena jornada de lliga, la imatge oferta al pavelló vilanoví va millorar molt contra un dels equips forts de la categoria.

L’inici del primer quart feia presagiar que, la imatge de la setmana passada es tornaria a veure contra un rival de més entitat. I el primer parcial ho diu tot, 6 a 9. Desconcert, desorganització, imprecisió, ... I aquesta tònica va seguir fins a la mitja part amb la màxima diferència a favor de l’equip del Vallès de 15 a 24. A partir d’aquest moment, l’equip es va centrar i va començar a treballar de forma més organitzada però, malauradament, a batzegades. Durant aquesta segona part, l’equip va reduir les distàncies fins al marcador final de 33 a 41. Potser, si la reacció hagués estat més constant, el marcador hauria donat la volta. Tot i la derrota, Federació podria donar els 2 punts a l’equip del Samà donat a una mala alineació de l’equip del Draft Gramanet.

A l’espera de la resolució per part de la Federació, cal esperar que aquesta línia ascendent no es torni a trencar i l’equip recuperi les lesionades de jornades anteriors.

C.E. Bàsquet Samà: Judith Rodríguez 2, Sílvia Ramos 10, Marta Figueras 6, Eva Ortiz 2, Cèlia Jansà, Belén Adiego 8, Marta Arnal 4, Maria Naharro 1.

Parcials: 6 – 9, 15 – 24 ( 9 – 15 ), 23 – 32 ( 8 – 8 ), 33 – 41 ( 10 – 9 )



El cadet masculí va caure davant el CB Sant Boi B per un 53-73.


El pre-infantil masculí B malgrat començar bé el partit, al llarg dels minuts es va anar diluïnt de la pista fins arribar a perdre per 12 punts contra el SE Casal Vilafranca un rival en principi inferior. Resultat final 40 a 28. L’equip espera que en les pròximes setmanes la cosa millori un cop superada la ressaca del carnaval.


El mini masculí A seguéix amb la tònica destrossa marcadors, aquesta setmana han superat al Grup Barna per un 33 a 88 contundent.

El mini masculí B s’enforntava també al grup barna pero en canvi queia per un
78-58.

Les minis no juguen i el Senior tampoc.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local