Miquel Gallego i Albert Garduño. foto / David Palmero
VD |
18-04-2006 22:24
Gallego i Garduño participaran per primer cop junts a una prova del Volant RACC Desafiament Peugeot Catalunya. Miquel Gallego va participar lany passat en aquest campionat obtenint molt bons resultats tot i la seva manca dexperiència el rallis. Daltre banda, Albert Garduño va emportar-se la victòria a la copa del RACC i Peugeot copilotant a Jordi Martínez. Enguany les expectatives són altes i Monlau Competición ha apostat fort per veure aquesta parella al lloc més alt del podi a bord del seu Peugeot 206.
Miquel Gallego explica abans daquesta prova que aquest cap de setmana veurem on estem respecte als nostres rivals i si hem treballat bé durant la pretemporada. Lany passat vaig aconseguir fer tercer en aquest ralli i aquest cap de setmana intentarem fer-ho encara millor.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!