Atletisme

Plata d’Anna Palou al Campionat de Catalunya de promeses

El proper dissabte pren part al Campionat absolut, que té lloc a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Anna Palou, primera per l'esquerra, al podi del Campionat de Catalunya de promeses

Anna Palou, primera per l'esquerra, al podi del Campionat de Catalunya de promeses

La perxista Anna Palou va sumar una nova medalla al seu palmarès després d’aconseguir el segon lloc al Campionat de Catalunya en categoria promeses, disputat el passat dissabte a l’estadi Joan Serrahima de Barcelona. La vilanovina va realitzar un millor salt de tres metres amb seixanta i ja acumula quatre competicions consecutives superant, com mínim, aquesta marca. El títol se’l va endur la rècordwoman catalana Anna Pinero, amb un millor salt de tres amb vuitanta; precisament la millor marca de Palou, que va assolir fa dues setmanes. La prova va estar condicionada en tot moment pel fort vent que bufava i pel mal estat de l’equipament per realitzar els salts.

El proper dissabte, l’estadi Olímpic Lluís Companys acollirà el Campionat de Catalunya absolut. Anna Palou, que començarà a competir a un quart de vuit, aspirarà a obtenir medalla i, a ser possible, superar novament la seva millor marca. La competició serà enregistrada per les càmeres de Televisió de Catalunya.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local