hoquei patins

El Vilanova Ull Blau cau derrotat a Vigo

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El C.P. Vilanova Ull Blau ha tancat la primera volta de la lliga regular de l’OK LLiga amb una derrota a la pista del Vigo Stick per tres gols a zero en el partit disputat aquesta nit en el Pavelló Bouzas de la ciutat gallega.

La derrota vilanovina s’ha produït al haver efectuat el pitjor partit de la temporada, fallant en atac i avui també a la defensa, i al trobar-se davant a un Balagué molt encertat. Per la seva part el Vigo Stick no ha fet un gran partit però en conjunt ha estat millor que el seu adversari, que com hem dit no ha estat mai dins de l’encontre.

La primera part ha finalitzat amb un gol a zero marcat per Escudero en el minut 5 i mig i de la que ben poca cosa més en podem dir. En la segona, el Vilanova ha disposat en el minut 7 i mig de l’oportunitat d’ empatar el matx, però Julivert fa fallat un penal.

Del possible empat, dos minuts més tard s’ha passat al dos a zero, en transformar Escudero un penal a favor dels gallecs, penal aquest un xic compensatori per part dels col•legiats.

El Vigo ha arrodonit el marcador en el minut 19, mitjançant Verge, després de que Arellano atures un altre penal llençat per Escudero.

En fi, cal girar pàgina i pensar en el Reus Deportiu, proper visitant de dissabte 9 de desembre a les nou del vespre en el Pavelló de la Plaça de les Casernes, partit aquest amb el que s'obrirà la segona volta de la lliga

Elsarbitres han estat els Srs. Pérez i Martinez, sense influir en el resultat, i els equips han alineat

VIGO STICK.- Balagué, M. Sánchez, Cairo, Escudero, Sama ( equip inicial) Brandoni, Vergés

C.P. VILANOVA ULL BLAU.- Arellano, Del Riu, Grasas, Julivert , Ros (equip inicial)Del Amor Isaac

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local