CBC |
20-02-2007 11:58
Jornada molt positiva pels interessos de Les Onades CB Cubelles que dimecres, en una expedició força accidentada per anar a jugar a Barcelona contra el UE Claret en partit avançat, va aconseguir una victòria importantíssima. A més, el segon i el tercer classificat van punxar en els seus respectius encontres deixant els cubellencs líders en solitari.
L'equip del Garraf va patir les retencions de trànsit barcelonines i va arribar al partit 10 minuts tard, sense temps per escalfar i ni tan sols poder decidir el cinc inicial ja que encara hi havien jugadors canviant-se al vestidor, començava un encontre en condicions no gaire favorables. Els de Cubelles van optar per sortir intentant aturar el ritme del partit per anar entrant mica a mica i no els va sortir pas malament. Contra pronostic, van aconseguir un parcial favorable en el primer quart (10-18) i això els va permetre anar jugant amb més calma i controlant l'encontre mentre els jugadors es centraven a la pista.
Al segon quart els locals van estar més encertats en atac i van apropar-se en el marcador però les sensacions eren de control del partit per part dels jugadors de Xavier Villanueva que arribava al descans amb un petit aventatge (24-29).
En el descans va arribar el darrer jugador de Les Onades a la pista barcelonina i completava l'expedició.
El tercer quart va seguir la mateixa dinàmica: els de Claret tenien petites reaccions que els apropaven més o menys als cubellencs, però aquests responien amb ordre i bones seleccions d'atac. Amb 9 punts de diferència començava el darrer quart, però els locals, molt combatius van tencar-se en una zona que va fer cometre un parell d'errades ofensives els blaus i van retallar la diferència fins a posar-se a un sol punt (49-50) a manca de 5 minuts pel final. Però un cop més, els cubellencs molt més treballats i que ja han superat aquesta temporada situacions complicades com aquella, van imposar la seva experiència i en aquesta darrera fase de l'encontre van deixar a 0 el marcador local i van assolir la diferènica de 10 punts que finalment seria definitiva (49-59).
Van jugar: -CINC INICIAL- Lopez (6), Lluis (20), Salva (5), Joan Pau (9) i Isma (12) - Ramon (1), Cape, Albert (2) i Jordi (4).
Aquest cap de setmana, dissabte a les 18:15h l'equip cubellenc rebrà la sempre interessant visita del CB Sitges que després de perdre aquesta darrera jornada necessita una victòria per mantenir-se en el coliderat. El derbi oferirà com sempre un gran partit entre el primer i el segon classificat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!