HOQUEI PATINS

Avui pot ser el gran dia pel Patí

Aquesta tarda s'enfrontarà al Candelaria en la final de la Copa de la CERS

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Aquesta tarda el C.P. Vilanova Ull Blau pot entrar en la història, si guanya al Candelaria en el partit de tornada de la final de la Copa de la CERS.

L'encontre que es disputarà a partir de les 5 de la tarda al Pavelló Poliesportiu del Garraf, ha de permetre al Vilanova fer-se amb un titol europeu.

El Pavelló romandrà totalment ple, ja que, estan esgotades les localitats, i es d'esperar que els catalans s'emportin el trofeu davant la seva afició.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local