FUTBOL

L’equip femení del RCD Espanyol guanya per segon l’any la Sitges Femeni Cup al vèncer el Sevilla FC per 2-1

El CF Suburense paga la seva inexperiència i perd clarament els seus dos partits

El RCD Espanyol va arribar a la final després d’assolir la primera posició del grup A. fdg/ miquel vall

El RCD Espanyol va arribar a la final després d’assolir la primera posició del grup A. fdg/ miquel vall

Per segon any consecutiu, les jugadores del RCD Espanyol es van proclamar diumenge campiones del certamen després de vèncer al Sevilla FC per 2-1, en una final d’infart que es va decidir en els darrers minuts del partit. Les espanyolistes van haver remuntar un gol advers de la sevillista Sara Jiménez als dos minuts de partit, amb un gol de Sara Serna a la primera part i un de Noemí Rubió a la segona, després que la portera espanyolista Cristina aturés tots els atacs del Sevilla FC.

D’aquesta manera, el RCD Espanyol revalida el títol aconseguit l’any passat d’una competició, la Sitges Femeni Cup, organitzada per l’Ajuntament i l’empresa Tryptic Comuncacio, que ja prepara novetats de cara a l’any vinent. En la final de consolació, el FC Barcelona es va imposar al Charlton Athletic FC anglès per 4-3.

El RCD Espanyol va arribar a la final després d’assolir la primera posició del grup A, imposant-se al Charlton Athletic FC per 4-3 i al CF Suburense per 16-0. Per la seva banda, el Sevilla FC va finalitzar líder del grup B, derrotant al FC Barcelona per 1-0 i al Girona FC per 5-0. En els altres dos partits de la lligueta de la competició, celebrada el dissabte, el Charlton Athletic FC va vèncer el CF Suburense per 15-0 i el FC Barcelona va imposar-se al Girona FC per 4-0.

L’equip amfitrió, el CF Suburense, va pagar la seva inexperiència en aquesta mena de torneigs i les noies de Jordi Sabater van patir dues golejades davant del Charlton Athletic i de l’equip campió. Malgrat tot, van donar sempre la cara i intentaran millorar els seus resultats en la propera edició de la Sitges Femeni Cup.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local