hoquei patins

Albert Casanovas nou jugador del Patí a manca de la confirmació oficial

Casanovas, en el partit davant el Vic que tancava la fase regular de l'OK Lliga, el reusenc jugarà cedit una temporada a Vilanova. foto/www.reus24.com

Casanovas, en el partit davant el Vic que tancava la fase regular de l'OK Lliga, el reusenc jugarà cedit una temporada a Vilanova. foto/www.reus24.com

Segons informen diversos mitjans de comunicació relacionats amb l'hoquei patins, el jugador Albert Casanovas, defensa del Reus Deportiu i de 22 anys d'edat, serà jugador del C.P. Vilanova Ull Blau en qualitat de cedit, almenys per la propera temporada.

Aquest jugador cobriria la baixa de J.M. Grasas que s'ha compromés amb el Liceo Vodafone.

Ara sols resta la confirmació oficial de la Junta del Club Patí d'aquest fixatge i de les mesures legals enfront l'afer del contracte de J.M. Grasas amb el club gallec.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local