Vilanova.cat |
04-06-2007 22:32
Aquest quart any de funcionament de l'estació nàutica en suposa la seva consolidació. Una consolidació que vol anar més enllà de l'època estiuenca.
De moment, l'estació nàutica només funciona de manera virtual, a través del web www.disfrutaelmar.com , on es poden contractar les les activitats. A partir del mes de setembre, però, és previst que comenci la construcció de la futura seu de l'estació.
La consolidació de l'estació nàutica també passa per impulsar-la a la mateixa ciutat. Per això aquest estiu seran moltes les escoles i casals que hi duran a terme activitats per a nens i nenes.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!