Sitges

La XXIIª edició de les 24 hores de Futbol Sala de Sitges tindrà lloc el cap de setmana del 13 i 14 de juliol al Pavelló de Pins Vens

La competició estarà formada per 24 equips masculins i 6 de femenins

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Enguany, se celebra la vint-i-dosena edició i comptarà amb la participació d’un total de 24 equips masculins i 6 de femenins. Després de l’experiència de l’any passat de l’augment important d’equips participants que van allargar la competició durant cinc dies, els organitzadors han preferit recuperar el format original amb un període d’inscripció i un límit d’equips participants per estalviar els problemes de calendari.

D’aquesta manera, en categoria masculina, s’han cobert les 24 places disponibles per disputar una primera fase en sistema de lligueta de 6 grups de 4 equips, amb la classificació dels dos primers classificats de cada grup i dels quatre millors tercers per les eliminatòries a partit únic de vuitens de final, quarts de final, semifinals i final, respectivament. En categoria femenina, s’han inscrit un total de 6 equips per les 8 places inicials.

La competició s’iniciarà a les 19 hores del divendres 13 de juliol i el darrer encontre, la final masculina, se celebrarà el dissabte 14 de juliol a partir de les 20 hores, abans de l’acte de lliurament de trofeus. Els equips guanyadors de l’edició de l’any passat van ser el Vivers Llopis en categoria masculina, i que defensaran enguany el títol, i el Bellaterra, en categoria femenina, però que no participarà en aquesta edició.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local