hoquei patins

El proper dia 27 de juliol Assemblea del Patí

La Junta Directiva del C.P. Vilanova Ull Blau ha convocat l'Assemblea General Ordinària de Socis pel divendres dia 27 de juliol a partir de dos quarts de nou del vespre (primera convocatòria) i a les nou del vespre (segona convocatòria).

L'acte es celebrarà a la Sala Polivalent del Complex Esportiu de Vilanova

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local