Gemma Sànchez |
26-08-2007 20:49
El conjunt blau, novament sota les ordres de Xavi Villanueva, va iniciar els entrenaments de pre-temporada el passat 20 dagost seguint un pla intens, amb sessions caracteritzades dun gran component físic. Al llarg daquesta segona quinzena dagost, els cubellencs han entrenat tots els dies per tal de posar la màquina a punt. Així, el conjunt podrà encarar una tercera setmana de pre temporada amb alguns partits amistosos. Daquesta manera, els jugadors de Villanueva tindran la primera prova el dimecres 5 de setembre, dia que rebran la visita del Bàsquet Ribes. Sense gaire temps per descansar, el dia 8 els blaus es desplaçaran a Vilafranca del Penedès per tal de jugar contra el Casal, equip de Primera Catalana.
La recta final daquesta fase prèvia la disputaran durant els dies 15 i 16 de setembre a la vila francesa dArles de Tec. Com en les dues darreres temporades, els jugadors marxaran a la vila agermanada amb Cubelles per tal dacabar de perfeccionar tots aquells detalls necessaris que permetin un òptim inici de temporada. Sense anar més lluny, aquesta començarà dissabte dia 22 de setembre, jornada en que el Cubelles rebrà la visita de la Salle Reus.
Pel que fa a la configuració de la plantilla, cal destacar la important baixa del base Jordi Pérez, que enguany ha fitxat pel CB Vilaseca, equip que milita Copa Catalunya. El forat que el roquetenc ha deixat dins lequip encara no ha estat ocupat, ja que la direcció tècnica del club està estudiant diverses possibilitats, dentre les quals no es descarta el recolzament per part dalgun jugador de lequip sub21. Daltra banda, el Cubelles ha reforçat el seu joc interior amb Isma Carrillo, un jove jugador de 2 metres dalçada provinent del Bàsquet Calafell. Qui també vestirà la samarreta cubellenca serà Saliou, jugador senegalès de 2,03 metres que sinorporarà a lequip un cop iniciada la competició, a causa de tràmits burocràtics.
El tècinc Xavi Villanueva es mostra motivat per lestrena de categoria però és molt conscient de que serà un any complicat on lequip patirà la inferioritat física i que haurà daprendre a patir a la pista. Villanueva descata també que ara més que mai haurem de demostrar que som un bloc sòlid.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!