VD |
27-09-2007 18:29
El passat dimarts va tenir lloc la presentació de la competició als representants de tots els equips participants, entre els quals destaca el campió de lany passat de la Lliga de Divisió dHonor i de Copa, el Construcciones Castarnado. La trobada va permetre explicar als equips les normes de funcionament de la competició, lliurar el calendari de competició i acordar les hores dentrenament setmanal de cada conjunt a les que dóna dret la inscripció.
Donada la participació de 17 equips i la disputa dun total de 34 jornades, lAjuntament ha decidit avançar unes setmanes linici de la temporada 2007-2008, la qual finalitzarà a finals del mes de juny. Tots els partits que conformen aquesta nova edició de la Lliga de Futbol Sala de Sitges es jugaran a les dues pistes del Pavelló de Pins Vens, circumstància que suposarà que tots els encontres se celebraran dintre dunes instal·lacions esportives cobertes, evitant suspensions i ajornaments a causa de les condicions meteorològiques que poguessin alterar el bon funcionament de la lliga.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!