Llorenç Mateo |
31-10-2007 18:16
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La Selecció Catalana d’hoquei patins ha derrotat a la dels Estats Units per 13 gols a 0 en el partit disputat aquesta tarda a Recife corresponent a la Copa Amèrica que es disputa en la ciutat brasilenya.
El resultat es prou eloqüent per fer l’anàlisi de l’encontre, que pels catalans ha estat, com ahir davant Colòmbia, un entrenament amb públic i per preparar la jornada de demà en que s’enfrontaran a Xile i Brasil, dos equips ja amb una certa entitat dins de l’hoquei mundial. Davant tenien una selecció -la dels Estats Units- que ha anat a menys en els darrers anys, i que ha mostrat un bon nivell físic, una mínima tècnica individual i una nul-la tècnica de conjunt. Si Argentina els hi va fer 22 gols, avui Catalunya hagués superat aquesta xifra a poc que hagués premat l’accelerador.
La primera part ha finalitzat amb un marcador de 6 gols a 0 pels catalans, gols marcats per Navarro (min.4), Casanovas (min 5), Navarro (min 10), Masoliver (min 12), Molet (min15) i de nou Masoliver (min 16).
A la segona part ha continuat la mateixa tònica i els gols anaven pujant al marcador un darrera l’altre quasi sense voler. Han marcat Tibau (min 6), de nou Tibau (min 9), Navarro en la jugada següent, Casanovas (min 10), Molet dos gols seguits en el minut 13 i ha tancat el marcador Masoliver en el minut 15.
Com hem dit demà Catalunya - Xile a les 4 de la tarda hora catalana i contra Brasil -l’amfitrió- a la matinada de divendres en el partit que tanca la lligueta. Després divendres les semifinals i dissabte, si s’escau, la final.
La selecció Catalana ha alineat:
Oriol Pons, Navarro, Casanovas, Carbó, Mitjans (equip inicial), Tibau, Masoliver, Lladó i Molet
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!