Bàsquet Ribes |
27-12-2007 08:47
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
De seguida les visitants, gràcies sobretot al seu potencial físic, van obrir les primeres diferencies al marcador, 13-21 al final del primer període.
El domini aclaparador de lequip visitant, en situacions properes a lanella, feia molt complicats els esforços de les ribetanes de plantar cara al líder. Les opcions de rebot sempre eren favorables a les visitants que ràpidament van obrir un 21-41, que feia pensar en un altre passeig per les líders de la categoria. Però a partir daquell moment les blaves van trobar la manera de jugar el partit i poc a poc van començar a retallar lavantatge. 28-41 al descans.
Tercer i quart període van ser molt similars, les noies dIsaac Cordero van plantar cara en tot moment, però amb tot i això en cap moment van fer perillar lavantatge aconseguit per les visitants que sempre es van moure entre els 12-15 punts de marge.
Al final, tot i la derrota, certa satisfacció per lactitud mostrada durant el matx, actitud que haurà de continuar desprès de festes on lAir-Vent sha denfrontar al CB Tarragona i CB Secà, rivals directes per evitar la promoció de descens.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!