CBC |
18-02-2008 09:38
Dissabte passat l'equip de Les Onades CB Cubelles no va ser ni una ombra del que havia estat en els darrers partits. El Castellbisbal sembla un equip que li te molt agafada la mida als del Garraf.
El primer quart va ser l'únic que els locals van aguantar (17-23). A partir d'aquí es va acabar el partit. Els de Castellbisbal amb un contratac incontestable i un joc molt efectiu en atac van aconseguir trencar l'encontre abans d'arribar al descans, quan ja guanyàven 26-48. L'equip de Xavier Villanueva no va oferir aquell nivell d'intensitat necessari per competir contra equips com el Castellbisbal que es mantenen a la part més alta de la taula.
Amb un joc poc incisiu, els de Cubelles no van trobar el camí de la cistella amb comoditat ni un sol atac. Com a únic argument, els tirs de llarga distància, que aquest cop no van ser prou per desmuntar un rival molt compensat i amb un joc molt sòlid. Al final de l'encontre un demolidor 47-82 evidenciava la superioritat visitant i l'ineficàcia d'un Cubelles que un cop més va oferir la seva cara més negativa.
Van jugar: Ramon (2), Lluis (14), Salva, Isma (8) i Cape (2) - cinc inicial - Albert (8), Isaias (4), Carrillo (1), Puerta (7) i Pau.
Dissabte l'equip continua amb els enfrontaments amb els equips de la part més alta i després d'aquest partit amb el CB Valls haurà jugat ja amb els 4 primers classificats en les 5 jornades que es porten de la segona volta. El partit es jugarà a Valls, dissabte a les 17:30h.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!