VD |
25-02-2008 16:30
La saltadora de perxa Anna Palou va aconseguir el cinquè lloc al Campionat d’Espanya absolut en pista coberta, que va tenir lloc a València el passat dissabte 23 de febrer. La vilanovina va aconseguir una millor marca de 3’90 metres.
L’atleta de l’Scània Navarra va començar la competició d’una manera excel•lent, superant al primer intent els 3’50 metres, 3’70 i 3’90. Precisament, aquest darrer salt el va superar amb un clar marge de més de vint centímetres. Un fet que deixava clar el potencial de projecció que Palou té ja avui mateix. Però la barrera psicològica dels 4 metres va tornar a pesar massa i la vilanovina no va poder amb cap de les tres temptatives que va realitzar sobre els 4 metres; el seu actual sostre.
La competició va estar marcada pel domini, menys aclaparador que de costum, de la basca Naroa Aguirre, que va superar els 4’35 metres. Segona va ser Dana Cervantes (4’30) i el podi el va completar Mar Sánchez (4’10). Palou va lluitar fins el darrer moment pel quart lloc amb Anna Pinero, que va superar els quatre metres a la tercera. A la final del campionat hi van prendre part les tretze millors saltadores de tot l’Estat Espanyol.
Amb aquesta competició, Anna Palou posa punt i final a la temporada atlètica de pista coberta i ja comença els entrenaments per l’autèntic plat fort de la temporada; el període de pista a l’aire lliure, que comença a l’abril. Aquí és on fins ara sempre ha assolit les seves millors marques de la temporada, amb una progressió de deu centímetres més cada any durant les darreres tres temporades. El repte que enguany es marca la vilanovina és arribar al darrer tram de temporada amb la forma suficient per atacar amb garanties els 4’10 metres.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!