Llorenç Mateo |
28-04-2008 23:17
El F.C. Barcelona Sorli Discau s’ha classificat per les semifinals del Play off pel títol de l’OK Lliga, al aconseguir el tercer punt davant el Proinosa Igualada, al que ha derrotat a Les Comes per 4 gols 5 gràcies al gol d’or en el primer minut de la pròrroga .
La primera part ha finalitzat amb l’avantatge blaugrana per dos gols a un malgrat que ha estat l’igualadí Montferri qui ha obert el marcador en el minut 15 i mig, però , l' alegria ha durat poc ja que Panadero un minut i mig mes tard feia el gol de l’empat. Desprès Carlos López ha estat expulsat amb vermella directa per insultar als arbitres. i un minut abans de la mitja part Masoliver, en transformar un penal posava al Barça per davant al marcador.
A la segona part l’Igualada ha capgirat el marcador gràcies a un penal , molt discutible, transformat per Jordi Bargalló i vint segons desprès el mateix Bargalló transformava una falta directa i posava el 3 a 2 en el lluminós.
Al minut 13 Borregan feia el gol de l’empat a tres gols amb una excel•lent mitja volta marca de la casa a passada de Panadero, per ser aquest darrer jugador qui avançava al Barça en transformar una falta directa en el minut 16.
L’Igualada mitjançant Montferri feia l’empat a quatre gols en el minut 22 i amb aquest resultat ha finalitzat el temps reglamentari i s’ha anat a la pròrroga. Només començada la primera part de la mateixa -al minut 1- Teixidó, amb un fort xut ha marcat el gol que dona al Barça el passis a semifinals.
Recordar que avui ha estat un dia de comiats a Igualada, ja que marxen l’Oriol i el Jordi Bargalló, D. Càceres i també Sergi Montferri
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!