BASQUET

Victòria del C.B. Samà a la complicada pista del cervelló

A.E.MVP CERVELLO “A” 48 - BÀSQUET SAMÀ 74

El Bàsquet Samà va guanyar el passat diumenge a la pista del Cervelló per 26 punts de diferència, victòria que els permet dependre d’ells mateixos per aconseguir un dels dos primers llocs del grup.

Partit amb dues parts molts diferents, la primera on tot i mantenir un còmode avantatge els vilanovins van patir més del compte i van arribar al descans amb només 4 per sobre al marcador.
la segona part el Samà va defensar amb més agressivitat i no va donar cap opció al rival que a mesura que avançava el partit veia com els visitants es distanciaven al marcador fins al resultat final 48-74.

El proper partit del sènior masculí del B. Samà serà dissabte 03 de maig a les 17:.30 a casa contra el C.B. Gava 2, quart classificat i un dels equips que fa un millor bàsquet del grup.

Bàsquet Samà: Jordi(11), Alex(23), Sergi, D.Gonzalez(13), Ruben(13), Aimon(9),
A.De la Fuente(2), Nil(3), Gerard.
Entrenador: Alfons Roviralta
Parcials: 11-20 / 30 – 34 (descans) / 38 – 51 / 48 – 74 (final).
Àrbitre: Sr. F. Diaz

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local