VD |
19-05-2008 22:01
Ahir dissabte 17 de maig, les noies de la secció de gimnàstica de la Fundació van participar al III Trofeu Primavera a Andorra la Vella. El Trofeu, organitzat pel Club Gimnàstica Artística Serradells va servir per a què les gimnastes vilanovines demostressin tot el seu potencial.
En la categoria d’Iniciació I, van participar la Virginia Guillermo i l’Andrea Velasco que van aconseguir uns meritoris 1r i 3r lloc, respectivament. En la categoria d’Iniciació III, les representants de la Fundació van ser la Diana Duaigües, la Chiara Baschera i l’Anna Izquierdo. En aquest cas, van mostrar un molt bon estat de forma classificant-se en 1ª, 2ª i 6ª posició respectivament. Finalment, en la categoria Junior II, va participar Paula Raya (la seva categoria és Aleví) assolint la 4ª posició.
El trofeu, a banda del bon paper fet per les gimnastes vilanovines, va ser una bona experiència per a totes elles. La propera cita de la secció de gimnàstica de la Fundació serà el dia 24 de maig a Terrassa. Al matí, es disputarà la Final de la Copa Catalana en la qual participaran les gimnastes de les categories d’Iniciació I i III. A la tarda serà el torn de Paula Raya que competirà en la 3ª Fase de Tecnificació.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!