FUTBOL

Triguero convocat per jugar amb Catalunya contra Argentina

El partit es jugarà el proper disabte al Camp Nou

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Segons ha informat Canal Blau FM l'extrem del C.F. Vilanova Santi Triguero ha estat convocat per Pere Gratacós per ser un dels homes que s'enfrontaran a Argentina aquest dissabte al Camp Nou.

Argentina ve a Barcelona amb els jugadors que formaran l'equip que participara a les olmpíades de Pequín aquest estiu i on hi destaquen jugadors com Messi (FC Barcelona), Aguero (Atlètic de Madrid), Banega (València), Zabaleta (RCD Espanyol) i Higuaín (Real Madrid).

Triguero segueix a l'ex-jugador del C.F. Vilanova Marc Sellarès que ja va debutar amb Catalunya en el partit que va enfrontar a la selecció catalana amb Paraguai.

Pere Gratacós ha donat avui la llista de convocats i la formen: 

VÍCTOR VALDÉS - F.C. BARCELONA  

JOSÉ MIGUEL MORALES - TERRASSA FC

FERRAN COROMINAS - RCD ESPANYOL 

ÀNGEL MARTÍNEZ - RCD ESPANYOL

DAVID GARCÍA - RCD ESPANYOL

FRANCISCO J. CHICA - RCD ESPANYOL

JONATHAN SORIANO - RCD ESPANYOL

SERGIO GONZÀLEZ - DEPORTIVO

JOAN VERDÚ - DEPORTIVO

ALBERT LOPO - DEPORTIVO

DAVID BELENGUER - GETAFE

BRUNO SALTOR - ALMERÍA

CARLOS GARCÍA - ALMERÍA

SANTI TRIGUERO - CF VILANOVA GELTRÚ

GERARD PIQUÉ - MANCHESTER UNITED

ÒSCAR SERRANO - RACING SANTANDER

LUIS GARCÍA - ATLÉTICO DE MADRID

GERARD LÓPEZ - RECREATIVO 

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local