Llorenç Mateo |
29-05-2008 09:45
L'equip vendrellenc, desprès d'una llarga travessa per les competicions autonómiques retorna a una categoria que no li es gens aliena i que per la seva història li correspon.
A la satisfacció comarcal per poder disposar de dos equips en la Primera Nacional, s'afegeix el fet de que l'equip vendrellenc te forçes simbiosi vilanovines, començant pel seu entrenador i per algun jugador format a casa nostra.
Felicitats Vendrellencs !!!
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!