GIMNÀSTICA

Els gimnastes xinesos s'exhibeixen al Memorial Joaquin Blume

Els catalans Gervasi Deferr i Mélodie Pulgarín no van donar la talla

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Ni Pulgarín i ni Deferr van respondre a les expectatives i van cometre errades greus en els seus exercicis: la catalana en l'exercici de terra va fer tres errades greus en les sortides dels salts i Deferr ni tan sols s'ha classificat per a la fase final.

I és que el Memorial celebrat a Vilanova i la Geltrú ha tingut una clara dominació xinesa. La delegació de gimnastes de la Xina s'ha adjudicat sis disciplines masculines i dues femenines. L'estrella de la prova ha estat Sanshan Li, de 16 anys, amb una actuació destacada en la barra d'equilibris i l'exercici de terra.

Pel que fa als espanyols, Isaac Botella ha estat el millor gràcies a la seva victòria a la prova de salt.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local