Llorenç Mateo |
19-08-2008 20:48
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Les obres al Pavelló de Pins Bens de Sitges obliguen a canviar l'escenari del partit de preparació entre el Sitges i el Vilanova.
L'encontre, totalment informal, es jugarà a partir de les vuit del vespre al Pavelló de la Plaça de les Casernes.
Volem insistir en que es tracta d'un entrenament, en el que ambdós entrenadors Josep LLuís del Riu i Ramón Peralta pretenen únicament rodar els eus jugadors, i que com quasi sempre posiblement es disputaran tres temps de joc.
L'altre partit d'aquest tipus l'ha programat el Patí, el proper divendres, també a les vuit del vespre contra el Lleida Llista
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!