VD |
02-09-2008 19:16
La secció de patinatge de La Fundació va engegar motors el cap de setmana passat en motiu de l’organització del 2on Trofeu Internacional de Solo Dance La Fundació. El Solo Dance és una modalitat del patinatge artístic que tot just s’està introduïnt a casa nostra. De fet, La Fundació és l’entitat que hi està apostant amb més força a Catalunya i compta amb el suport de la federació per tal d’introduïr-lo mica en mica al calendari de competició.
El Trofeu es va celebrar durant tot el dissabte al pavelló de La Collada i va reunir prop d’una trentena de patinadores. La majoria provenien dels clubs italians C.S.C Rocandelle i P.A. Gardagalo. A l’altra banda dels Alps, aquesta modalitat està totalment establerta i la seva presència al Trofeu assegurava un molt bon nivell de patinatge. Tot i la diferència esperable però, les patinadores de La Fundació van demostrar que la feina s’està fent bé i van estar a l’alçada. Tant és així, que han estat convidades a participar al Campionat Internacional de Rocandelle que es celebrarà els dies 20 i 21 d’aques mes a la localitat italiana.
Pel que fa a la competició pròpiament dita, la majoria de premis van ser per a les patinadores italianes que van fer valer la seva experiència. En les categories internacionals les guanyadores van ser, en aleví, Annaliza Zuin (P.A. Gardagalo); en cadet, Jessica Bosio (C.S.C Rocandelle); en juvenil, Simona Bellini (P.A. Gardagalo); en junior, Giulia Zuin (P.A. Gardagalo) i en senior, Anna Frattini (C.S.C Rocandelle). En les categories nacionals les millors van ser, en mini, Anna Mair (P.A. Gardagalo); en aleví, Elisa Brangi (C.S.C Rocandelle); en promoció A, Laia Andrade (La Fundació) i en promoció B, Giulia Consuma (P.A. Gardagalo). Finalment, en la categoria d’Iniciació B, la guanyadora va ser Natalia Tinocco (La Fundació).
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!