Dani Gàmez |
15-09-2008 07:13
El CFVilanova no ha pogut aconseguir els 9 punts en joc d’aquesta setmana però ha pogut sumar-ne 7. El diumenge passat sumava els tres primers punts de la temporada guanyant el Balaguer; el dijous també aconseguia els tres punts al Nou Sagnier contra el Prat i en aquesta jornada 4, només ha pogut sumar 1 punt. El conjunt de Santi Palanca s’ha vist bé en el terreny de joc portant la batuta i el ritme del partit. De tota manera, quan el Cornellà arribava a l’àrea dels vilanovins aportava perill, sobretot amb jugades a pilota aturada i al contraatac. I d’aquesta manera ha arribat el primer gol del partit, obra de Cervantes. El jove atacant cornellarí ha marxat per velocitat del capità Carles Valldosera i ha batut a Mario.
El Vilanova, però, contràriament al que passava l’any anterior, s’ha sabut sobreposar a les circumstàncies i amb poc més de 10 minuts ha remuntat el partit. Primer ha estat Folguera que ha aprofitat un embolic dins l’àrea per marcar i 3 minuts després Santi Triguero, que porta 3 gols amb 4 partits, ha fet el segon després d’una bona passada de David Ávila.
La segona meitat ha estat clarament dominada pel conjunt blau, el Vilanova ha tingut ocasions clares que no ha sabut materialitzar, però el gol no s’ha sumat a la part de local sinó a la del visitant. Quan estava a punt de finalitzar el matx, el Cornellà ha empatat el partit i ha sumat un punt que ha sabut a glòria, després de veure els atacs vilanovins durant el partit. La setmana que ve el conjunt blau visita el camp de La Devesa, camp de la Rapitenca per afrontar una sèrie molt complicada de partits.
Després d’aquest matx el Vilanova rebrà a casa el Manlleu. En la següent visitarà el camp del Reus i ja en la jornada 8 el conjunt de Santi Palanca rebrà un dels equips més potents de la categoria, l’Espanyol B. Així que només queda agafar-se fort i treure el màxim de punts possibles d’aquests encontres tan complicats pels interessos del CFVilanova. Ara el Vilanova continua 4t i no cinquè com es deia en l’anterior crònica. Com a nota destacable cal dir que Carles Martínez ha debutat avui amb el Vilanova. Ha trigat 4 setmanes en fer-ho.
Els jugadors que han pres part en el partit d’avui són: Mario, Valldosera, Sergio, Yélamos, Baraldés, Folguera, Jarabo, Edgar, David Ávila, Santi Triguero, Epitié, Carles Martínez, Pep i Cano.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!