HOQUEI PATINS

Les jugadores vilanovines C. Ortega i C. Miret seleccionades pel Europeu Sub 19

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Les jugadores del C.P. Vilanova Ull Blau de categoria femenina Caterina Ortega i Claudia Miret han estat seleccionades per  la FEP,  per disputar entre el 30 d'octubre i el 1 de novembre a Cestas (França) el Campionat d'Europa Femení Sub 19.

Fins a les dates del campionat  les jugadores seleccionades faran un programa de preparació sota  la direcció de J. Sole

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local