HOQUEI PATINS

Derrota del Patí per 3 gols a 0 davant l'Igualada a Les Comes

Pobre impressió d'un Vilanova inoperant en atac i fluix en defensa

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El Proinosa Igualada ha derrotat per 3 gols a 0 al C.P. Vilanova Ull Blau en el partit corresponent a la segona jornada de la lliga regular de l’OK Lliga, disputat aquest vespre al Pavelló de Les Comes de la capital de l’Anoia, amb una fluixa entrada de públic i amb una bona i sorollosa representació vilanovina.

La victòria de l’Igualada ha estat justa, per haver estat l’equip que ha controlat i ha marcat el ritme i els gols del partit, davant d’un Vilanova molt fluix en defensa i inoperant en atac. Derrota previsible en una pista sempre dificil però amb un regust amarg per la pobre impressió dels vilanovins.

La primera part ha estat controlada per l’Igualada, però sense angoixar excessivament al Vilanova i aquesta lleugera superioritat s’ha transformat en el gol de Jordi Creus en el minut 4, qui ha afusellat a David Arellano, en una jugada amb clara errada defensiva. Amb aquest gol ha finalitzat la primera part en la que els col.legiats han ensenyat 11 targetes grogues i dues de blaves.

La segona part ha estat similar a la primera, però amb més control i efectivitat local, que en el minut 9 feia el segon gol en una jugada d’estratègia entre Pelicano i Edu Fernandez culminada per aquest darrer. En el minut 16 el tercer gol local pujava al marcador en un remat de Marc Navarro que sense oposició ha rematat un rebuig d’Arellano a xut de Creus, que ho havia fet amb total comoditat.


Sota la direcció dels Srs. Sanz i Buxeda, sense influir en el resultat però que han ensenyat excessives targetes, i algunes fora de temps, els equips han alineat

PROINOSA IGUALADA.- Balagué, Navarro, Edu Fernandez, Pelicano, J. Creus (equip inicial), Marín, Busquets, Baliu

C.P. VILANOVA ULL BLAU.- Arellano, Rocasalbas, Casadevall, Julivert, Boira (equip inicial), Del Amor, Brichs, Palau.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local