Gemma Sànchez |
29-09-2008 11:12
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Com tot derbi, la inquietud i el nerviosisme van ser els protagonistes dels moments previs i dels primers minuts de joc. Atacs desestructurats i errades defensives mostraven un joc caòtic que poc a poc sestabilitzava sobre la pista. A mesura que avançava el joc, les ribetanes aconseguien un atac més organitzat que els permetia endur-se el primer parcial per 14-17. Les locals, però, van tallar les ales al Ribes ràpidament amb lencert exterior i aprofitant les ocasions presentades des de tir lliure. Mentrestant, les ribetanes oferien una pobra imatge donant el domini del matx al Samà, que marxava al descans amb un resultat de 35-27.
A la represa, les visitants van demostrar que no estaven disposades a llençar la tovallola. Un pas endavant en actitud, augmentant la intensitat en defensa i millorant el joc en atac els va permetre entrar de nou al partit. Poc a poc el Ribes va retallar distàncies i encaminava una remuntada que culminava al final del quart amb una cistella sobre la botzina, deixant el marcador en 45-46. Les de Sant Pere de Ribes demostraven que confiaven en la primera victòria de la temporada, però inexplicablement van congelar el seu marcador a manca de vuit minuts pel final. El Samà va començar a créixer davant la passivitat i el desencert del Ribes. Sortides al contratac i el bon joc exterior donaven la volta al lluminós del pavelló de Vilanova, esborrant les visitants de la pista i resolent finalment el derbi a favor del Samà per 64-54.
CEB Samà: Esteve (6), Ivorra (6), López (4), Isern (3), Xufré, Saló (17), Martin (4), Ferrater (10), Naharro (3), Jimenez (17).
Bàsquet Ribes: Esther (10), Núria, Irene (5), Cris, Pagès (8), Rebe (3), Anna, Eli (20), Mireia (8).
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!