Llorenç Mateo |
18-10-2008 22:57
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El C.P. Vilanova Ull Blau ha derrotat per un espectacular 4 a 0 al Liceo Coinasa de A Corunya en el primer partit de la lligueta classificatòria – Grup “D”- de la Lliga Europea d’enguany, en el partit disputat aquest vespre al Pavelló de la Plaça de les Casernes que presentava un quasi ple d’espectadors que han disfrutat d’allò més amb el joc del seu equip i que a pocs minuts pel final han fet fins i tot l’onada.
Aclarir que avui el Vilanova ha superat en tot, al Liceo, especialment en una primera part de llibre, en que els locals han estat una veritable màquina de fer bon hoquei. A la segona, els visitants han intentat fer-se amb els regnes de l’encontre, però ha estat totalment impossible, ja que el Vilanova, molt ben posicionat sobre la pista els ha impedit qualsevol ensurt.
A la primera part i després un avis, més o menys clar, Boira, en el minut 3 ha engaltat un tret duríssim que ha tret les teranyines de la porteria d’un Jaumet Llaverola, molt nerviós a mesura que passaven els minuts. El Liceo no reaccionava, mentre que el Vilanova anava a més i fruit del seu bon joc Boira tornava a marcar en el minut 14 i 15 segons, en rematar una molt bona jugada d’atac. A el minut 19 Santi Julivert ha enviat una bola rasa que ha entrat en la porteria gallega i creiem que aquí si que LLaverola podia haver fer quelcom més. Però ... el 3 a 0 ja era al marcador i la primera part ha finalitzat amb aquest resultat.
En els inicis de la segona el Liceo semblava que posaria la cinquena marxa, però el Patí ni s’ha immutat i ha seguit marcant el ritme que més li convenia, i Boira , avui trigolejador, en el minut 7 i després d’una extraordinària jugada personal feia pujar el quart gol al lluminós.
Han començat les presses dels gallecs i un Vilanova molt tranquil i ordenat defensivament, i amb l’Arellano pletòric els ha impedit qualsevol reacció, malgrat que en el minut 11 el porter vilanoví ha aturat un penal llençat per M. Payero. Fins al final molts nervis en el Liceo i festa grossa pel Vilanova.
Avui molt bé tots el jugadors del Patí i celebrem la confirmació de la recuperació de Casadevall que ha estat perfecte, així com la del tants cops qüestionat David Arellano.
De l’equip de José Querido, avui poques coses positives i si un excés de duresa, creiem que totalment innecessària d’algun jugador.
Han dirigit l’encontre els col•legiats portuguesos Srs Martins i Vieiria, discrets i molt a l’estil del país lusità. En el repartiment de targetes creiem que no han estat equitatius i han fet menys dolents algun àrbitre de l’OK Lliga.
Els equips han alineat:
C.P. VILANOVA ULL BLAU.- Arellano, Del Amor, Rocasalbas, Brichs, Boira (equip inicial), Julivert i Casadevall
LICEO COINASA.- LLaverola, Lamas, Reinaldo Garcia, Grasas, Martin Payero (equip inicial), Bargalló i P. Alvarez
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!