BÀSQUET

Primera victòria de la temporada pel Cadet 2 del CEVG

Bon resultat dels vilanovins davant el Regina Carmeli

El Cadet2 del CEVG, es va enfrontar dissabte passat amb el Regina Carmeli en la 3ª jornada de la 2ª fase de lliga de basquet. El partit es va jugar a casa nostra, al Pavelló Poliesportiu del Garraf a les 12 hores del matí.

El partit va començar amb molts dubtes i dificultats de l'equip local. A més, la defensa dels nois, no aconsseguia frenar el joc dels visitants.

El primer quart va acabar en 6-17 pels visitants i el segón quart en 18-30, però l'entrenador Pau Cànovas els va donar les directrius necessaries per intentar remontar el partit.

Així mateix va ser, doncs l'ultim esforç de l'equip va servir per remontar el partit i guanyar per 45-39.

Anim doncs per la propera jornada!!!

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local