hoquei patins

El Vilanova Ull Blau femení jugarà la final de la Copa de la Reina

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El C.P. Vilanova Ull Blau disputarà demà al migdia la final de la Copa de la Reina d' hoquei patins femení, al derrotar en el partit de semifinal al Bionet Rivas per 4 gols a 2.

Ha estat un partit ben diferent al que ha disputat l' equip vilanoví aquest matí contra el Voltregà, i en el que les noies catalanes han acusat , en primer lloc el llarg desplaçament, els horaris intempestius del partit matinal, i l' esforç de l' encontre contra el Voltregà, que ha arribat a la pròrroga.

El Patí s' ha avançat en els primers minuts amb dos gols  a les madrilenyes. El primer de Leticia en el minut 4 i un minut més tard Claudia Miret  ampliava l' avantatge. Però  ha arribat la reacció  del Bionet  i en els minuts 7 i 12 Rosa Fernàndez marcava els dos gols que empataven el marcador.

Amb aquest resultat s' arribat al descans. En la segona part  el Patí s' ha imposat i Natalia en els minuts 5 i 7  marcava el tercer i quart gol de les noies del Garraf i controlaven amb tranquil-litat el partit, el que ha permés al seu entrenador fe jugar a totes les seves jugadores.

El rival en la final de demà a tres quarts d' una del migdia serà l' equip de l' Alcorcón que  ha derrotat al Biesca Gijón en l' altra semifinal per 3 gols a 4

 

 

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local