Dani Gàmez |
09-03-2009 08:32
El CFVilanova no ha fet un bon partit contra un Mataró que s’ha emportat un bon punt del Municipal dels Alumnes Obrers. El conjunt de Santi Palanca s’ha encomanat al joc lent del Mataró, i s’ha anat apagant a mesura que passaven els minuts.
En la primera meitat el Vilanova ja tenia la primera ocasió clara de gol. En el minut 12 els vilanovins gaudien d’una falta que tampoc podia acabar amb premi. El Vilanova semblava que tenia el control del partit però el gol va arribar per part dels visitants. Després d’una errada en defensa, Albert feia una paret molt curta amb Peque i el primer, marcava el gol que obira la llauna per part del Mataró, era el minut 18. El Vilanova no es deixava sorprendre i empatava ràpidament el partit. Santi Triguero des de dins de l’àrea petita i enganxat a la línia de fons, enviava una pilota alta per damunt d’Imanol i Gerard Boira rematava completament sol a un metre i escaig de la línea de gol. L’empat posava justícia en l’electrònic. Els 15 minuts següents van ser molt avorrits, força insípids i sense joc per part dels dos conjunts. Ja en el minut 39 i fins al final de la primera part el conjunt de Palanca posava setge a la porteria mataronina amb 4 ocasions molt clares. La més perillosa va ser la que va tenir Valldosera quan sol dins de l’àrea petita ha rematat alt quan gairebé ho tenia tot fet.
En la segona meitat tothom esperava que el Vilanova sortís al 150% i no va ser així. Els de Palanca no van continuar amb el mateix ritme amb el qual havien anat a vestidors i no van poder sentenciar ràpidament cosa que els va passar factura al final de l’encontre. En el minut 60 de partit semblava que les coses es posaven bé pels interessos dels blaus, tot i ser encara una segona part més ensopida que la primera. En aquesta ocasió Triguero feia un gran gol deixant a terra a Víctor Duran en dues ocasions i una tercera a Imanol, el porter del conjunt de la capital del Maresme. Els minuts passaven, els dos equips que perdien el temps sobre el terreny de joc i una altra errada en defensa posava l’empat final en el marcador. En aquesta ocasió era Xavi Comas el que introduïa la pilota al fons de la xarxa de Mario León. Era el minut 83. Un embolic dins de l’àrea que Valldosera no va poder rebutjar el va aprofitar el defensa dorsal 5 del Mataró per posar la igualtat en l’electrònic.
Al final del partit el Vilanova es queda a 7 punts de la zona de play-off i la setmana que ve visita el Camp del Premià. Encara hi ha opcions per aconseguir la quarta plaça al final de temporada, segons paraules del tècnic blau i es lluitarà fins que hi hagi possibilitats matemàtiques.
Per part del CFVilanova han jugat en l’onze titular: Mario León, Sergio Alburquerque, Valldosera, Baraldés, Jarabo, Boira, Cano, Santi Triguero, Bilibio, Folguera i Pep. Des de la banqueta Edgar Cañellas, Morillo i David Ávila.
Per part del Mataró han estat en l’onze titular: Imanol, Sauras, Víctor Duran, May, Xavi Comas, Salvanyà, Enric, Albert, Peque, Finidi, Mechi. Des de la banqueta han sortit Fran, Lombardo i Ruben.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!