Francesc Conde
Jordi |
23-03-2009 10:33
El partit però va ser mès igualat del que diu el marcador. Salva Milà va perdre 2-3 contra Casanova amb molta mala sort en els darrers punts. Huguet guanyava 3-0 a Conde i Cepero posava l1-2 remontant un 0-2 contra Zaragoza. El dobles la parella local Milà-Cepero tenien pilotes de partit però acabaven perdent 3-2 i això ja seria determinant. El darrer punt Huguet guanyava 3-0 a Milá amb facilitat.
Ara queden dos partits per lluitar per la tercera plaça, que podria donar si haguessin renúncies una plaça dascens.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!