VD |
26-03-2009 20:05
Un mal partit en general, poca anotació, poc encert, sobretot per part visitant. La primera part va acabar amb avantatge pels grocs, 2-3, només per un gol. La clau va ser encallar-se en atac, per part d’un dels quadres vilanovins. Molts tirs, però poca efectivitat, això els va condemnar en la segona meitat.
Una segona part, que no aprofitaven per avançar-se en el marcador, per més diferència i que el CK CASTELLBISBAL treia molt profit de les seves ocasions. Amb un parcial de 5-0 en quasi 20 minuts, deixava molt tocats als joves vilanovins, que veien com se’ls hi escapava el partit. Al final una petita recció, durant els últims 3 minuts que permetia maquillar el marcador i deixar-lo amb un 8-6 final, per als locals.
El proper cap de setmana, diumenge 29 de març a les 15:30h, els joves de l’Esportiu rebran al Poliesportiu del Garraf, l’equip júnior de l’UKSA, en principi un partit que no ha de plantejar problemes, ja que es tracta de l’últim equip de la classificació.
Jugadors/es: Cristian (1), Paco, Olga (2), Isabel, Iván Alberich (1), Juan Pablo, Sílvia, Paula (1), Iván Bara (1), Mariona. Entrenador: Guillem Castanyer.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!