HOQUEI PATINS

Les noies del Patí, quasi donen la sorpresa a Sant Hipólit.

L'empat a 3 gols deixa el títol en mans del Voltregà, que depen d'ell mateix

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Les noies del Patí han empatat  a tres gols en el partit disputat ahir per la tarda a Sant Hipólit contra el C.P. Voltregà, i malgrat que ambdós equips estan empatats a punts, el gol average afavoreix a les osonenques, i per tant el Patí no sols depend d'ell per obtenir el títol.

L'empat  definitiu per part del Voltregà ha arribat a trenta segons pel final del partit, després de que la Kate aturés un penal en contra.

Pasi el que pasi d'aquí al final, hem de felicitar a les noies del Patí i sentir-nos orgullosos d'elles.

 

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local