VNG

Torneig de futbol-sala d'entitats festives de Vilanova i la Geltrú

El proper 7 de juny i per tercer any consecutiu, els Falcons de Vilanova i la Geltrú, tornen a
organitzar el torneig de futbol sala d'entitats festives de Vilanova i la Geltrú, al pavelló de la plaça
de les Casernes.

La Medusa, guanyadora l'any passat, Can Pistraus, la colla Geganters, Espavila, els Bordegassos i per descomptat els Falcons, ja han confirmat l'assistència a aquest torneig esportiu i festiu, que
començarà el diumenge 7 de juny a les 9 del matí i coincidirà amb la jornada de les eleccions
europees. El sorteig dels partits es realitzarà el 4 de juny al TOC.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local