Llorenç Mateo |
17-06-2009 20:09
El dia 11 del proper mes de juliol es disputarà el 1er 3x3 Ciutat de Vilanova d'hoquei femení Gran Premi RSM Assegurances. Aquest torneig es disputarà al Pavelló de la Plaça de les Casernes de Vilanova i la Geltrú, està organitzat per la Fundació del C.P.Vilanova per una iniciativa de les jugadores internacionals Pía Sarmiento i Caterina Ortega i compta amb la col•laboració de l'Ajuntament de la ciutat i el patrocini de RSM Assegurances.
Les inscripcions tenen un cost de 20 € per jugadora i inclouen l'esmorçar i el dinar.
Les inscripcions poden realitzar-se fins al diumenge dia 5 de juliol a les organitzadores o a l'adreça de correu electrònic clubpativilanovafemeni@hotmail.com
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!