hoquei patins

Configurats els Quarts de Final del Mundial Vigo 2009

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El dimecres dia 8 de juliol no hi ha competició  en el Mundial de Vigo 2009, ja que  es celebrará , una reunió plenaria de la Federació Internacional i haurà desplaçament  d'alguns equips entre les seus de Vigo i Pontevedra.

Així a Pontevedra i a partir de dijous es disputaran les eliminatòries pels llocs 9è al 16è, mentre que a Vigo es disputaran  els quarts de final, les semifinals i la final del Campionat

Els partits i horaris  del dijous son:

SEU PONTEVEDRA ( Classificació del 9è al 16è)

16,30 hores MOÇAMBIC- HOLANDA
18,15 hores ANDORRA- COLOMBIA
19,45 hores XILE -ANGLATERRA
21,30 hores ALEMANYA – ESTATS UNITS 

SEU VIGO (Quarts de Final pel Títol)

16,30 hores BRASIL - ANGOLA
18,15 hores ARGENTINA - ITALIA
19,45 hores ESPANYA - SUÏSSA
21,30 hores FRANÇA – PORTUGAL

NOTA.- Podria haver algun canvi dels horaris en funció de les transmisions de TV ( aquesta opció ja la van indicar des de la propia Organització)

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local