Llorenç Mateo |
28-08-2009 18:18
El proper dijous dia 3 de setembre començarà a Mealhada ( Portugal) el Campionat d’Europa Femení Sub 19, amb la participació de les seleccions d’Espanya, Portugal, Anglaterra i Alemanya.
Es disputarà una lligueta a una sola volta i desprès un encreuament de semifinals i la final. Els partits de la Selecció Estatal Espanyola son:
Dia 3 ESPANYA- ANGLATERRA (19,30 h)
Dia 4 .- ESPANYA- ALEMANYA ( 10 h.)
Dia 4 .- ESPANYA – PORTUGAL (21,30 h)
El dia 5 al matí partits de semifinals 2on contra 3er a les 10 h. i a les 11,30 1er contra 4art. Per la tarda partit pel tercer i quart lloc a les 20 hores i la Final a partir de les 21,30 hores.
Destacar que amb Espanya , hi participaran les jugadores vilanovines Berta Tarrida, Ester Nadal i Claudia Miret
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!