VD |
17-09-2009 20:12
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
A principis de setembre van iniciar-se les obres d’arranjament de la façana del restaurant del poliesportiu de Cubelles així com la façana de la piscina. L’actuació té com a objectiu reparar tots els desperfectes de la façana exterior i de les teulades. Aquestes millores es centraran exclusivament en l’exterior de l’edifici, ja que el interior va a càrrec dels concessionaris que exploten les instal·lacions de la piscina i el restaurant.
S’havia previst que les obres estiguessin enllestides en quatre setmanes, però el termini podria allargar-se desprès que els operaris de l’empresa reformes SAO S.L., encarregada d’aquesta reforma, han valorat novament l’estat de l’edifici.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!