POLIESPORTIU

Vols col·laborar amb el Consell Esportiu?

Col·laboradors

Durant tot l'any el Consell organitza diferents activitats esportives en les quals necessita de col·laboradors/es per portar-les a terme. Per apuntar-se a la borsa de col·laboradors/es no estàs obligat a participar en tots els esdeveniments, només en aquells que t'interessin.

Àrbitres

Els interessats/des en xiular no només ho podran fer en els jocs esportius escolars sinó que també podran xiular en altres competicions o activitat que es vagi programant al llarg de la temporada. 

Per formar part de la borsa de col·laboradors i àrbitres haureu d'omplir una graella que trobareu el web del Consell Esportiu.

 

 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local