Julio Andrade suma dos punts
Salva |
13-10-2009 16:55
El primer equip començava la temporada a casa enfrontant-se al Ripollet, que té un equip molt dur i uns dels millor jugadors de la categoria com és Miquel Arnau. El CTT Vilanova ha perdut per 3-4 en un partit ple d’alternatives i amb un gran joc de tots dos equips. En el primer encontre Jaume Budesca posava en moltes dificultats a Arnau, i cedia després de desaprofitar 4 pilotes de partit a favor. Rafa Monzó i Julio Andrade donaven la volta al marcador, però el Ripollet contestava després amb 2 victòries que els avançaven per 2 a 3. El Vilanova forçaria el desempat amb una altra victòria de Julio Andrade sobre Carrión. Ja amb el 3-3 al marcador entrava en joc el partit de dobles que segons les noves normes d’aquesta temporada decidia el guanyador, i la parella Monzó/Andrade cedia per 1-3 davant Arnau/Fajula.
Acta del partit
Resultats de la jornada i classificació
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!