BÀSQUET

El TOTSPORTS-CB SAMÀ “A” millora i està a punt de donar la sorpresa

BÀSQUET LLEIDA 49-46 TOTSPORTS-CB SAMÀ “A”

VD Imatge d'arxiu

VD Imatge d'arxiu

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El TOTSPORTS-CB SAMÀ “A” va recuperar a Eli Isern que va acabar com a millor jugadora amb 12 punts, 8 rebots i 3 recuperacions.

L’inici va ser quasi perfecte per al Samà, que amb ràpids contraatacs es col·locava 6 a 13 al minut 10, amb 8 punts de Mire en el primer quart.

Però al segon quart el TOTSPORTS-CB SAMÀ “A” es va bloquejar en atac, sort que en defensa l’equip es mostrava sòlid, i el Lleida només va posar-se 1 punt per davant al descans, 15 a 14.

El tercer quart l’anotació va millorar i els dos equips anotaren amb més facilitat. La igualtat va mantenir-se fins que 3 triples quasi consecutius del Lleida obrien un forat d’11 punts, al final del 3er quart 37 a 28.

Però en dos minuts, gracies a una inspirada Gemma, el TOTSPORTS-CB SAMÀ “A” es col·locava 39 a 37 al minut 35. El Samà va seguir lluitant, però altre vegada el Lleida obria forat, 47 a 41 a falta de dos minuts. El TOTSPORTS-CB SAMÀ “A” va seguir treballant i a falta de 30 segons el Samà es col·locava 49 a 46. El TOTSPORTS-CB SAMÀ “A” va defensar molt bé i el Lleida va fallar, amb 10 segons per acabar el TOTSPORTS-CB SAMÀ “A” recuperava la possessió, però no va poder empatar el partit en l’últim atac.

S’ha de destacar també, però de forma negativa, la lesió de Mire als instants finals de partit.

Diumenge a les 17:45 el TOTSPORTS-CB SAMÀ “A” rep al Cornellà, on la victòria de les noies de Ventosa es fa quasi indispensable.

CB Samà: Saray, Lara, Isern (12), Meri (4), Anna (4), Gemma (10), Sandra (2), Ruth (1), Maria (2), Mire (11).

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local