Toni Muñoz |
03-11-2009 11:20
El partit no començava gens bé pel Suburense. Les mancances que el conjunt de Jordi Serra ha demostrat a casa, s'han tornat a posar sobre la taula i en aquesta ocasió el Base Espirall va golejar als sitgetans.
Els 5 primers minuts de joc ja es va veure que costaria molt arribar a la porteria del Base Espirall. Els penedesencs són un equip molt fet a la categoria i tenen un solidesa que el Suburesne la va pagar cara.
En el minut 35 de la primera part, el Base Espirall ja es va avançar en el marcador. Canin encara a Albert i aquest no pot fer res per aturar la pilota.
El desencert ha continuat a la segona part i en el minut 51 ha arribat el segon gol, sentenciant el matx. Els canvis que ha fet Jordi Serra al descans no han servit després d'aquest gol.
I en el 66 ha arribat el tercer gol dels vilafranquins. Canin ha estat expulsat un minut abans però tot i això, els vilafranquins encara han pogut materialitzar un altre gol.
Aquest resultat evidencia que el Suburense té mancances i que li costa molt ugar per bandes i no troba espais per jugar de manera fluïda.
ALBERT , CANDEL ( RUSAFA ) CALLEJON , SERGIO , MARC ( SEVI ) JOANET , MARIO , ( GARETI ) BLAS , JUAMMAN , ( IGNASI ) GRANADOS , ( JAVI ) FRANCESC
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!