Toni Muñoz |
09-11-2009 21:46
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Durant tota la setmana es comentava a Sitges que aquest partit no seria pas fàcil i així ha estat. A més, el vent s'ha sumat a la festa i feia gairebé impracticable el bon joc. En el minut 10 els locals ja avisaven i Armando enviava la pilota al fons de la xarxa després d'aprofitar una rematada al pal.
El Suburense amb el gol no va anar cap enrere i podia empatar en el minut 31. Abans que l'àrbitre xiulés el descans Josu veia la targeta vermella directa. Josu era l'últim home i va tallar una jugada molt clara d'atac.
Ja a la segona part les males notícies continuaven pel Suburense. Callejón es lesionava i Jordi Serra no podia fer cap canvi, ja que havia esgotat aquesta possibilitat. Els sitgetans havien de jugar 27 minuts amb només 9 jugadors.
En el minut 71, en clar fora de joc, el Sant Mauro va fer el 2 a 1. Però una vegada més el Suburense no es va arronsar i en el 78 Ignasi va posar les taules en el marcador. I la mala sort es va apoderar de l'equip sitgetà quan en el 97 Sarabia feia el 3 a 2. Després del gol, l'àrbitre va xiular el final del partit.
ALBERT , FRANCESC , JOSU , SERGIO , CANDEL , ( MARC AUGE ) SEVILLA ( IGNASI ) GASTON , JOANET ( CALLEJON ) JUAMAN ( XAVITO ) BLAS , GRANADOS ( JAVI GONSALES )
Resultats d'altres equips del Suburense
Sènior femení
LA ROCA 2- SUBURENSE 1
Cadet- juvenil:
MARIANAO POBLET 5- SUBURENSE 2
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!